РАЗВИТИЕ АНИМАЦИОННОГО СЕРВИСА В ТУРИЗМЕ

Authors

  • Елена Волк

Keywords:

animation, experience economy, animation service

Abstract

Abstract: In connection with the change in the lifestyle of modern man and the saturation of consumers with all kinds of goods and services, the question arises of creating a new quality of rest and filling it with products of another qualitative level. This article raises the question of inclusion in the tourist product of the animation service, which leads to the creation of impressions and transformations.

References

Агеева И.С. Возможности использования анимационных программ в туризме // Молодой ученый. 2012.

№6. С. 123–125.

Гаранин Н.И. Менеджмент туранимации в туркомплексах // Актуальные проблемы туризма. 1999.

С. 50–58.

Иванова Т.Е. «Экономика впечатлений» — инновационная ступень в повышении качества жизни. 2011.

URL: http://www.eco-oos.ru/biblio/konferencii/mezhdunarodnaia-nauchno-prakticheskaia-konferentciia-ustoichivoe-razvitie-ratcionalnoe-prirodopolzovanie-tekhnologiizdorovia-2011/56/ (дата обращения: 20.04.2018)

Мозжухин Д.А. Инновационный менеджмент и

экономика впечатлений: симбиоз или противоречие» //

Науковедение. 2012. №1. URL: https://naukovedenie.ru/

sbornik10/10_4.pdf (дата обращения: 20.04.2018).

Пайн Д.Б., Гилмор Д.Х. Экономика впечатлений.

Работа — это театр, а каждый бизнес — сцена. М.: Вильямс, 2005. 524 с.

Пекар В. Введение в экономику впечатлений//

Бюллетень «Топ-клуба». 2009. №1(8). С. 17–25.

Рыбакова Ю.Л. Музеи как объект туристского интереса // Культурное обозрение: информационно-аналитический сборник. 2011. №3.

Published

2018-08-31

Issue

Section

Trends in modern service and tourism